oOrkestern spelade på Blåsmusikens dag i Åkersberga!
Den 23 maj spelade oOrkestern tillsammans med Österåkers Muskkår & Storband, två orkestrar ur Österåkers Musikskola samt Blåsmasters!
Lite undanskymnd spelplats men entusiastiks publik.
Planen är att vi spelar på Blåsmusikensdag i Åkersberga nästa år också! Så skriv in i kalendern redan nu!!! Då på stora torget!
oOrkestern spelar på Blåsmusikensdag!!! 23 maj!
oOrkestern spelar på Blåsmusikensdag!!!
den 23 maj från kl 11 till 14 är det Blåsmusik på torget!!!
Torget Åkersbera centrum
Ni får också höra
Österåkers Musikkår & Storband
Österåkers Musikskolas "Måndagsbandet"
den föredetta ungdomsorkestern Blåsmasters!
Kul att så många kom och firade med oss i lördags. 💜🤍💜
Kul att så många kom och firade med oss i lördags. 


Missade du det så går det alltid att boka oss till ert företagsevent eller ditt eget eller någon annans jubileum 

Konsert på Danska föreningen den 18 oktober 2024
Den 18 oktober spelar oOrkestern på Danska föreningens möte i Norska kyrkan
Sida 1 av 2